VAGA GENERAL 21 FEBRER

Donat que el Sindicat d’Estudiants ha convocat pel dia 21 de febrer de 2019 una vaga general estudiantil per reforçar la mobilització unificada del moviment estudiantil i la classe treballadora en  la jornada de vaga general,  us informem que,

1)    Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei) i, per tant, han d’assistir a classe.

2)    Alguns alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO,1r i 2n Batxillerat han manifestat la intenció d’adherir-se a la vaga.

Els/Les pares/mares que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que ens facin arribar l’autorització signada ja que si no comptarà com a falta d’assistència.

Des de Direcció volem recordar que són els pares/mares/tutors/es els que autoritzen els seus fills/es a no assistir a classe. En cas de venir perquè no autoritzeu la vaga, els vostres fills/filles faran activitats d’ampliació i reforç de les diferents matèries del curs durant tot l’horari lectiu. Un cop seran al centre no es podrà marxar..

Cal dir també que l’organització sindical Intersindical CSC ha convocat una jornada de vaga general en tot l’àmbit territorial de Catalunya pel mateix dia 21 de febrer de 2019 de 00.00 a 24.00 hores. Aquesta convocatòria afecta tots els treballadors i treballadores assalariats, funcionaris públics, personal estatutari i altre personal administratiu de tots els sectors productius i de serveis (s’hi inclouen totes les administracions  públiques, estatals, autonòmiques i locals de Catalunya). Alguns professors/es han manifestat la seva adhesió a aquesta vaga. El centre atendrà aquells alumnes que vinguin, complint així els serveis mínims. El transport funcionarà amb normalitat.