VAGA ESTUDIANTIL EL DIJOUS 28 DE SETEMBRE

Els delegats de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat han manifestat que volen adherir-se a la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants el dia 28 de setembre.

Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei) i, per tant, han d’assistir a classe.

Els/Les pares/mares de l’alumnat de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que signin la següent autorització ja que sinó comptarà com a falta d’assistència.

L’alumnat ha de lliurar al delegat de classe l’autorització amb les dades completes i degudament signada.

El professorat romandrà al centre en el seu horari habitual per atendre aquells alumnes que vinguin. El transport funcionarà amb normalitat.