VAGA DIA 24 DE NOVEMBRE

El dia 24 de novembre de 2016 el Sindicat d’Estudiants ha  convocat una jornada de protesta d’alumnes  en relació a la implantació de les revàlides de la LOMCE (revàlides que ja s’han paralitzat i per tant, pensem que aquesta jornada està fora de lloc),  us assabentem que,

1)     Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei) i, per tant, han d’assistir a classe.

2)    Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han decidit,  majoritàriament, adherir-se a la vaga. Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat han decidit adherir-se un 50% a la vaga.

Els/Les pares/mares que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que ens facin arribar l’autorització signada ja que si no comptarà com a falta d’assistència.

El professorat romandrà al centre en el seu horari habitual per atendre aquells alumnes que vinguin. El transport funcionarà amb normalitat.