VAGA – DIJOUS 9 DE MARÇ

La Plataforma estatal en defensa de l’ensenyament públic, a la qual hi ha els sindicats (CCOO, UGT, STES, CGT), les federacions d’AMPA’s (CEAPA), diversos sindicats d’estudiants i moviments de renovació pedagògica, convoquem vaga a tot l’Estat el proper 9 de març contra la LOMCE i per acabar amb les retallades en educació.

En relació aquest fet, us assabentem que:

1)     Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei) i, per tant, han d’assistir a classe.

2)    Els alumnes de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat han decidit,  majoritàriament, adherir-se a la vaga.

Els/Les pares/mares que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que ens facin arribar l’autorització signada ja que si no comptarà com a falta d’assistència.

AUTORITZACIÓ

El professorat romandrà al centre en el seu horari habitual per atendre aquells alumnes que vinguin. El transport funcionarà amb normalitat.