TRANSPORT PAU – 2n BATX

Us comuniquem que els dies 14, 15 i 16 de juny de 2016 els alumnes de 2n de Batxillerat realitzaran les proves d’accés a la Universitat a Lleida.

L’hora de sortida dels tres dies serà a les 7,30h de l’Institut. El preu del transport de tots els dies és de 47€.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’import al compte del centre i retornar el resguard juntament amb l’autorització.

Número de compte: 0182-1841-32-0201505221

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

Teniu temps de portar l’autorització a consergeria abans del 7 de juny de 2016.