Sortida – 2n Batxillerat

El dia 18 de gener de 2018 els alumnes de 2n de Batxillerat aniran a Torrefarrera a visitar l’empresa ICG Software i a Lleida a visitar el centre de recerca Fruitcentre (Parc Científic i Tecnològic de Gardeny).

L’horari de la sortida és a les 8,10 de l’Institut i arribaran a les 14,40h aproximadament. El preu de la sortida és de 15€.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà aquest import. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’esmentat import al compte del centre indicant el nom de l’alumne/a i el concepte i retornar el resguard de pagament.

Número de compte: ES18-0182-1841-3202-0150-5221

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

Teniu temps de portar l’autorització a consergeria fins el dia 20 de desembre de 2017