SORTIDA 1r ESO – 22 DE NOVEMBRE

El dia 22 de novembre  els alumnes de 1r d’ESO aniran al COU d’Àger on realitzaran tres activitats: Planetari, Observació astronòmica i Taller. Posteriorment realitzaran una visita a la Col·legiata de Sant Pere d’Àger.

L’hora de sortida serà a les 8,10h de l’Institut i tornaran a les 17h aproximadament. El preu de la sortida és de 20€.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà aquest import. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’esmentat import al compte del centre indicant el nom de l’alumne/a i el concepte i retornar el resguard de pagament.

Número de compte: ES18-0182-1841-3202-0150-5221

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

Teniu temps de portar l’autorització a consergeria fins el dia 15 de novembre de 2017