SORTIDA 1r BATXILLERAT

El dia 28 de setembre de 2018 els alumnes de 1r de batxillerat, dins del projecte d’emprenedoria ARRENCA que organitza l’oficina jove de la Noguera juntament amb el Leader, aniran a la Cooperativa de Bellcaire d’Urgell on duran a terme un taller de màrqueting digital i comunicació 3.0: com comunicar-nos a través de les xarxes.

Així mateix el 26 d’octubre de 2018 faran una visita a empreses de la zona.

L’hora de sortida serà a les 9h de l’Institut i tornaran a les 13h aproximadament. Aquestes activitats són gratuïtes, ja que són finançades per l’Oficina Jove del Consell Comarcal de la Noguera.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En aquesta sortida SI està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització al professor corresponent fins el dia 27 de setembre de 2018