SERVEI COMUNITARI DE 4t d’ESO

Com ja sabeu, el nostre alumnat de 4t d’ESO realitza cada curs unes accions educatives relacionades amb el Servei Comunitari en el marc del currículum obligatori. D’aquesta manera, es pretén que experimentin i, també, protagonitzin algunes accions de compromís cívic i de servei a la comunitat.

En el present curs, l’alumnat ha triat les accions següents: col·laboració amb el Banc d’Aliments i la Creu Roja (recollida d’aliments i material escolar) que va tenir lloc al mes de novembre  a diferents supermercats de Balaguer, el Banc de sang al mes de desembre i la participació en el dia de l’Estany d’Ivars i Vila-sana que va tenir lloc al mes d’abril.

A continuació teniu unes imatges de les activitats realitzades durant aquests mesos.

Vídeo Banc d’Aliments