SELECCIÓ ALUMNES PEL CURS DE D’INICIACIÓ A TÈCNIC ESPORTIU PCEE

Informació PCEE Institut Ermengol IV :

Fruit de l’acord entre el Departament d’Educació i el Consell Català de l’Esport l’any 2005, dins el Pla Català d’Esport a l’Escola s’ofereix la possibilitat a 350 alumnes de Catalunya ( dos alumnes per centre ) de realitzar el Curs de Formació : CIATE “ Curs d’Iniciació a Tècnic d’Esports” amb l’objectiu futur de col.laborar com alumne dinamitzador en activitats esportives que es realitzin a l’institut.

Aquest curs s’organitza només un cop a l’any, es realitza en règim de residència amb pensió complerta, ja que la formació va més enllà de les hores de classes que s’imparteixen ( pràctiques i teòriques) i té places limitades a alumnes seleccionats pels coordinadors de cada Centre. Els alumnes seleccionats, a més del gust per l’esport,  han de tenir unes característiques especials de lideratge, entusiasme, dinamisme, responsabilitat i bona conducta.

Ser alumne dinamitzador significa apostar per la pràctica de l’esport a Catalunya, per la formació en valors i pel creixement personal de molts joves catalans, aportant cadascú el seu granet de sorra en col.laboració amb el coordinador i l’AEE del centre.

Els alumnes pre-seleccionats ja han estat informats i les famílies rebreu a casa informació més detallada del curs que es realitzarà durant les vacances escolars dels vostres fills/es.