PREMIS PATUFET 2018

Un any més l’Ajuntament de Bellcaire ha lliurat els premis Patufet 2018 de redacció en català. El dia de Sant Jordi l’alumnat participant va assistir a l’acte per conèixer els guanyadors d’enguany. Pel que fa a 1r d’ESO, la guanyadora del 1r premi va ser Clàudia Ruiz Vargas per “Els problemes de Winchister”. A 2n d’ESO es va endur el premi Marina Puig Tolosa per “L’olor dels records”. Les alumnes Abril Tufet Coll per “La vida amb ulls de nen” i Gina Osorio Guitierrez amb “Un assassinat al meu carrer” van rebre la menció especial per part del jurat. Enhorabona a totes!

1r d’ESO – 1r premi: Clàudia Ruiz Vargas per “Els problemes de Winchister”

2n d’ESO – 1r premi: Marina Puig Tolosa per “L’olor dels records”

2n d’ESO – Menció especial per part del jurat: Abril Tufet Coll per “La vida amb ulls de nen”

2n d’ESO – Menció especial per part del jurat: Gina Osorio Guitierrez amb “Un assassinat al meu carrer”