PREINSCRIPCIÓ ESO

S’han de matricular al primer curs d’educació secundària obligatòria (ESO) els nens que compleixen 12 anys el 2017 (i els d’edat diferent a qui correspon acadèmicament iniciar aquesta etapa).

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ

Omplir la sol·licitud:

– Per Internet: Enllaç

– Presencialment: Document

La sol·licitud juntament amb la documentació  que s’indica a continuació s’ha de presentar en el centre: del 23 de març al 4 d’abril de 2017.

O sinó portar-la al centre de primària on està escolaritzat/da el/la seu/va fill/a del 23 fins al 30 de març de 2017.

Documentació a presentar per formalitzar la preinscripció:

-Resguard de la sol·licitud degudament complimentat i signat.

-Fotocòpia del DNI de l’alumne/a, en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.

-Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

-Si el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI, amb el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, s’acredita amb el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne/a, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

-Fotocòpia de la targeta sanitària individual (TSI) de l’alumne/a, si en té.

-Fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

-Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental, si és el cas.

-Malaltia crònica  de l’alumne/a que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs: informe emès per un metge o metgessa del sistema públic de salut o certificat mèdic oficial amb signatura legalitzada pel col·legi de metges de la demarcació corresponent, en què s’indiqui expressament que l’alumne/a, té diagnosticada una malaltia crònica que afecta el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs, i s’hi especifiqui de quina malaltia es tracta.

-Discapacitat de l’alumne/a: fotocòpia del certificat o de la targeta acreditativa de la discapacitat que al·legui aquesta condició, emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. També s’admeten els certificats de discapacitat emesos pels organismes competents d’altres comunitats autònomes.

-Simultaneïtat d’ensenyaments artístics de música o dansa i l’educació secundària obligatòria: declaració al fer la sol·licitud i, en el moment de formalitzar la matrícula, acreditar que està matriculat o admès pendent de matriculació en un centre autoritzat per cursar ensenyaments professionals.