LLIBRE DE TEXT DE CATALÀ

Els comuniquem que els alumnes de 1r i 3r d’ESO que hagin aprofitat el llibre de text de català d’algun company o bé repeteixin curs, han de fer efectiu  l’alta i el pagament de la llicència digital que va associada al llibre. La llicència digital, que ens permet treballar i accedir als recursos digitals de l’editorial i el llibre, caduca sempre el mes de setembre. És per això que cal renovar la llicència corresponent al curs 2016/2017 per tal que l’alumne hi pugui treballar. L’import és 9,45€.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’import al compte del centre indicant nom i cognoms de l’alumne i retornar el resguard de pagament  abans del dia 4 octubre de 2016.

Número de compte: BBVA ES18-0182-1841-32-0201505221.