INTERCANVI FRANÇA – 3r ESO

La present és per comunicar-vos que el nostre centre té la intenció d’organitzar l’intercanvi amb un altre institut de la ciutat franceses de Cléder, entre els mesos de març i maig de 2019, amb l’alumnat de 3r d’ESO.

Si esteu interessats  que el/la vostre/a fill/a participi en aquest projecte s’ha de fer un primer pagament de 200€ abans del 10 d’octubre de 2018.

Un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari no se li retornarà aquest pagament a no ser que sigui una força major (aspecte recollit en l’assegurança del viatge).

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà aquest import. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’esmentat import al compte del centre indicant el nom de l’alumne/a i el concepte i retornar el resguard de pagament.

Número de compte: ES18-0182-1841-32-0201505221