INFORMACIÓ AMPA

Benvolgudes famílies:

Ja fa uns quants dies que hem tornat a reprendre un nou curs escolar i des de l’AMPA ens posem amb contacte amb vosaltres per fer-vos arribar alguns punts importants que creiem que com a socis n’heu de ser sabedors.

Primerament us volem agrair la vostra col·laboració econòmica que, any rere any, veniu aportant amb la participació de la quota.  Com també volem donar la benvinguda als nous socis que aquest curs us incorporeu.

Des de l’AMPA i com a representants de tots els pares i mares del centre, intentem de la millor manera possible gestionar aquesta aportació que creiem força necessària per poder fer front a algunes de les necessitats que pugui tenir el centre vers els/les nostres fills/filles.

Es per això que a continuació us volem detallar algunes de les activitats que subvencionem amb la vostra aportació i són les següents:

*Compra de material per l’institut tipus: canons de projecció i pantalles  (actualment totes les aules estan equipades amb aquest sistema audiovisual). Material pel laboratori, robòtica, etc……

*Compra d’ordinadors per a l’aula d’informàtica (concretament aquest curs passat se’n van comprar 2).

*Subvencionem la jornada d’acollida i benvinguda als alumnes de 6è dels centres de primària.

*Xerrada anual per al pares, la darrera amb un èxit de participació molt alta, la qual cosa us agraïm una vegada més i que intentarem repetir aquest proper curs.

*Festa Fi de Curs de 2n Batxillerat: s’organitza un refrigeri molt complert, de la qual cosa tant els alumnes com pares, mares i el centre en queden molt satisfets.

Dins d’aquesta festa es regala l’orla als alumnes de 2n de Batxillerat que siguin socis de l’AMPA.

*Festa FI DE CURS: s’organitza un sopar popular, amb gran èxit de participació, l’últim sopar vam ser 550 persones. Dins d’aquesta festa es fa l’entrega d’orles als alumnes de 4t d’ESO i també és un obsequi pels que siguin socis de l’AMPA.

*Subvencionem als alumnes socis de l’AMPA de 4t d’ESO,  que cursen l’assignatura de  tecnologia, la participació al concurs de robòtica de LEGO, que és fa cada any a Lleida i que gaudeix de molt bon prestigi entre els centres participants.

*Subvencionem la sortida dels alumnes de 4t d’ESO a Tolousse i Carcassona amb 30€.

Bé com podeu comprovar intentem fer-ho de la millor manera possible i sempre lògicament treballar colze a colze amb la direcció de l’Institut, per poder fer front a totes les necessitats possibles que els/les nostres fills/es puguin tenir per poder millorar la seva qualitat d’ensenyament. No estem tancats a res, per tant, acceptem de bon grat, qualsevol suggeriment o idea que com a pares/mares pugueu tenir i que nosaltres puguem dur a terme.

Si encara no sou socis de l’AMPA i creieu que pel bé de l’educació  dels nostres alumnes val la pena fer aquest esforç econòmic de 30€ al any, us animen a fer-vos-en, ja que com més serem, més en sortiran beneficiats els/les nostres fills/es. Podeu fer efectiva la quota mitjançant diners en metàl·lic, que podeu entregar vosaltres mateixos a la secretaria del centre.

Finalment us fem saber que l’AMPA disposem d’un correu electrònic, perquè ens hi pugueu deixar qualsevol missatge que sigui convenient, és el següent: apaiesbellcaire@hotmail.com

ATENTAMENT

LA JUNTA DE L’AMPA