FIRA D’ORIENTACIÓ UNIVERSITÀRIA DE LA NOGUERA

Benvolguda família,

Per la present els comuniquem que el dia 18 de març de 2016 els alumnes de 1r  de Batxillerat tenen l’oportunitat d’assistir a la Fira d’Orientació Universitària de la Noguera a Balaguer.

L’horari de l’activitat és de les 10,30h a les 14,30h i el Consell Comarcal de la Noguera subvenciona el transport de Bellcaire a Balaguer per a tot l’alumnat interessat, per tant, la sortida és gratuïta.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

Teniu temps de portar l’autorització a consergeria fins el  dia 9 de març de 2016 .