FESTA DE CLOENDA DEL CURS 2017/2018 L’INSTITUT ERMENGOL IV DE BELLCAIRE D’URGELL

Com cada any, la junta de l’AMPA, conjuntament amb el centre, ha preparat la Festa de cloenda d’aquest curs. Serà el proper DIVENDRES dia 8 de JUNY del 2018 a les 19:30h al POLIESPORTIU municipal de BELLCAIRE D’URGELL amb el següent programa:

19:30 h. Acte acadèmic de lliurament d’orles i diplomes  a tot l’alumnat de 4t d’ESO. En aquest acte només es permetrà l’entrada amb INVITACIÓ.

20:30 h. Actuacions musicals i escala en Hi-Fi a càrrec dels alumnes de 4t d’ESO. (A la mitja part sorteig pro-viatge 1r Batxillerat)   Acte amb entrada lliure per tothom.

21:30 h. Aproximadament, sopar organitzat per l’AMPA.

23:00 h. Gran actuació musical a càrrec del grup LA REIXA.

MENÚ ADULTS i ALUMNES

Pica-pica

Pa amb tomàquet i embotits

Postres

Begudes: aigua, vi, refresc, cava.

Cafè i licors.

Com l’any passat, els alumnes de 1r de Batxiller organitzen la barra del beure per recollir diners pel viatge de Fi de Curs, que aquest any van a Praga.

Esperem passar amb tots vosaltres una agradable vetllada.

LA JUNTA DE L’AMPA DE L’INSTITUT ERMENGOl IV – BELLCAIRE D’URGELL