FESTA DE CLOENDA DEL CURS 2015/2016

FESTA  DE  CLOENDA DEL CURS  2015/16 DE L’INSTITUT ERMENGOL IV DE BELLCAIRE D’URGELL

Com cada any, la junta de l’APA, conjuntament amb el centre, ha preparat la Festa de cloenda d’aquest curs. Serà el proper DIVENDRES dia 10 de JUNY del 2016 a les 20:00h al POLIESPORTIU municipal de BELLCAIRE D’URGELL amb el següent programa:

• 20:00 h. Actuacions musicals i escala en Hi-Fi a càrrec dels alumnes de 4t d’ESO.
  • 21:30 h. Acte acadèmic de lliurament d’orles i diplomes a tot l’alumnat de 4t d’ESO, amb la presència de la Directora General de Joventut de la Generalitat de Catalunya, Sra. Marta Vilalta.
  • 22:00 h. A contituació, sopar organitzat per l’APA.
  • 00:00 h. Gran actuació musical del grup de moda per excel·lència COMANDANTS DE TROS de La Fuliola.

MENÚ ADULTS i ALUMNES

Pica-pica

Pa amb tomàquet i embotits

Pastís de celebració de 20è aniversari

Begudes: aigua, vi, refresc, cava.

Cafè i licors.

EL PREU ÉS DE 8€/PERSONA.  Per a tots els ALUMNES SOCIS de l’APA el sopar serà GRATUÏT, però cal recollir el tiquet.

Els tiquets es podran adquirir a la biblioteca de l’Institut els dies següents: ( Horari de 10 a 11 matí  i de 13’30 a 14’30 migdia )

Dilluns dia 30 de maig els alumnes de 1r i 2n d’ESO.

Dimarts dia 31 de maig els alumnes de 3r i 4t d’ESO.

Dimecres dia 1 de juny els alumnes de Batxillerat.

Els tiquets estaran numerats. Si es vol seure per “colles” cal que una persona del grup els adquireixi conjuntament. Hi haurà taules pels pares/mares, tiets, padrins….. i taules pels alumnes.

Com l’any passat, els alumnes de 1r de Batxiller organtizen la barra del beure per recollir diners pel viatge de Fi de Curs, que aquest any fan a Polònia.

Esperem passar amb tots vosaltres una agradable vetllada.

LA JUNTA DE L’APA DE L’INSTITUT ERMENGOl IV