Estada d’immersió lingüística a Irlanda

Com ja esteu assabentats, el nostre centre participa des del curs passat en un Projecte de Plurilingüisme on el nostre alumnat, entre ells els vostres fills/es, gaudeix d’un increment de temps d’exposició a la llengua anglesa mitjançant l’aprenentatge de continguts curriculars en àrees no lingüístiques.

Per tal de continuar posant en pràctica la llengua estrangera (anglès) en situacions diferents i en un context real, realitzarem una estada d’immersió lingüística a Leixlip (Irlanda) d’una setmana (del 15 al 22 d’abril de 2018).

L’alumnat estarà acollit en famílies  i el preu aproximat serà d’uns 820€. El preu inclou l’allotjament, els àpats, trasllats a l’aeroport, el vol i les sortides o activitats que es realitzin durant l’estada.

Si esteu interessats en què el/la vostre/a fill/a participi en aquest projecte s’ha de fer un primer pagament de 300€ i dur l’autorització a consergeria fins l’11 de desembre de 2017.

Un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari no se li retornarà aquest pagament a no ser que sigui una força major (els trajectes d’aquesta sortida en avió fan que un cop adquirits els bitllets si s’anul·len, les companyies no retornin l’import pagat llevat dels casos que cobreixi l’assegurança).

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà aquest import abans del 15 de desembre. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’esmentat import en el termini fixat al compte del centre indicant el nom de l’alumne/a i el concepte i retornar el resguard de pagament.

Número de compte: ES18-0182-1841-32-0201505221