ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2018

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar (professorat, mares i pares, alumnat i personal d’administració i serveis) en el control i la gestió dels Instituts d’Ensenyament Secundari, i és també l’òrgan de programació, seguiment i avaluació general de les seves activitats. Cada  2 anys el Departament d’Ensenyament preveu eleccions per a renovar la meitat dels membres de cada sector. Aquest curs s’han de fer eleccions i és per això que podeu consultar-ne les bases i tota la informació de la convocatòria a Convocatòria d’eleccions al consell escolar (5 de novembre 2018)

Actualment, cal renovar un membre del sector de mares i pares, dos del sector alumnat, tres del sector professorat i un del sector PAS. Per aquest motiu, convido a tots els membres de cada sector a participar activament en l’actual procés electoral.

Avui dia 5 de novembre s’ha fet públic el cens electoral al vestíbul del centre per, si és el cas, fer les reclamacions pertinents fins el dia 9 de novembre, dia en què s’exposarà el cens definitiu. A partir d’aquest cens, el dia 12 de novembre es realitzarà el sorteig dels membres que formaran part de la mesa electoral. El dia 13 de novembre es constituiran les meses de cada sector. El calendari de tot el procés el podeu consultar en el següent enllaç: Calendari eleccions consell escolar 2018

En cas que us vulgueu presentar com a candidats/es, ho podeu fer fins el dia 19 de novembre a la secretaria del centre de 8h a 15h. Us caldrà omplir el següent document: Model de document de presentació de candidatures