Distincions Proves PAU 2016

Dilluns dia 18 de juliol a les 18,30 h. va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona el lliurament de distincions en les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) que atorga la Conselleria d’Empresa i Coneixement als  alumnes que han obtingut una nota igual o superior a 9 en la fase general.

Un any més l’Institut Ermengol IV va tenir un alumne distingit, en IOAN OCTAVIAN RAD, domiciliat a Linyola, brillant alumne i excel·lent persona, el qual també ha obtingut Matrícula d’Honor en el batxillerat en obtenir una nota mitja superior a 9.

El futur d’aquest alumne es promet esperançador, s’ha matriculat en un doble grau d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

L’Institut Ermengol IV felicita una vegada més els seus pares pel seu suport i implicació i l’alumne pel seu esforç i dedicació.

Arturo Graf deia:

Excel·lent mestre és aquell que, ensenyant poc, fa néixer en l’alumne un desig gran d’aprendre.

IMG-20160721-retoc