CAMPANYA DE DONACIÓ DE SANG

Els alumnes de l’Institut Ermengol IV de Bellcaire d’Urgell participem en la campanya de donació de sang.

Estaria bé que us animéssiu a participar en aquesta campanya perquè la necessitat de sang és constant i, per tant, també ho han de ser les donacions. Es necessita sang per atendre els malalts de tots els hospitals i clíniques de Catalunya, ja que amb freqüència les intervencions quirúrgiques i els tractaments mèdics requereixin transfusions.

Petits actes salven grans vides.

Cada dia, el Banc de Sang i Teixits de Catalunya necessita mil bosses de sang i només en recull vuit-centes. Ens podríeu ajudar a aconseguir les que falten?

La donació es farà el dia 28 de Febrer de 2018 al Dispensari Mèdic situat a la plaça Major de Bellcaire.

Aquesta campanya es farà de 18:00 – 21:00

Recordeu que podeu donar sang:

• Si estàs bé de salut.
  • Si tens entre 18 i 65 anys i peses més de 50 quilos.
  • Encara que no estiguis en dejú, (és recomanable menjar alguna cosa abans de donar sang)
  • Encara que tinguis el colesterol elevat.
  • Encara que hagis patit hepatitis abans dels 12 anys.

Agraïm la vostra col·laboració.