BASES – PREMI PATUFET DE CONTES INFANTILS

El Premi Patufet és un concurs de contes adreçats al públic infantil, escrits en català i de temàtica lliure, i es regirà per les següents

BASES

** Els contes presentats hauran d’ésser inèdits i no haver estat premiats en cap altre esdeveniment. Només es pot presentar una sola narració per participant.

** Les obres es presentaran escrites amb ordinador, en format Din-A4. El tipus de lletra ha de ser Arial i de mida 12. L’extensió màxima serà de 5 pàgines escrites a una sola cara i a doble espai.

** Podran participar en el concurs els alumnes de 5è i 6è de primària del col·legi públic Bonavista i els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’INS Ermengol IV.

** A les obres només hi constarà el títol i el curs, però no hi haurà cap altra dada de l’autor/a. A més aniran acompanyades d’un sobre tancat. Fora del sobre hi constarà: el títol de l’obra, la categoria en què participa i el pseudònim. Dins del sobre hi haurà les següents dades de l’autor/a: pseudònim, nom i cognoms, adreça, telèfon i fotocòpia del DNI/NIE o passaport.

** Els originals premiats es guardaran a la Biblioteca Municipal i passaran a ésser propietat de l’Ajuntament de Bellcaire d’Urgell.

** Els treballs no premiats podran recollir-se a la mateixa Biblioteca fins al 30 d’abril de 2016. No s’enviarà, particularment, cap dels treballs presentats.

** L’organització es reserva el dret d’alterar les bases. Si això es produís, s’anunciaria oportunament.

** El fet de participar en aquest premi suposa l’acceptació de les seves bases.

*** El jurat estarà facultat per a resoldre qualsevol incidència no prevista en aquestes bases. El seu veredicte serà inapel·lable.

*** El jurat atorgarà un premi per a cada curs. No obstant això, pot declarar algun premi desert. Els premis consistiran, per a cada curs, en un val de compra per valor de 50 euros en una papereria del poble.

ALTRES DADES

* Termini de presentació dels contes: 11 d’abril de 2016

* Veredicte: Es farà públic el dilluns 18 d’abril de 2016, dins de les activitats de la Setmana Cultural.