ATURADA DE PAÍS – 3 D’OCTUBRE

Respecte a la convocatòria de l’aturada de país del dia 3 d’octubre, volem informar-vos que:

1 – Pel que fa als alumnes,els delegats de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat han manifestat que volen adherir-se a la vaga general convocada, entre altres, pel Sindicat d’Estudiants.

Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei) i, per tant, han d’assistir a classe.

Els/Les pares/mares de l’alumnat de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que signin la següent autorització ja que sinó els comptarà com a falta d’assistència.

A causa de precipitació de la convocatòria, en aquells casos en què a dia d’avui, dia 2 d’octubre, no s’ha pogut fer arribar l’autorització signada pels pares al centre, us informem que heu de seguir els següents passos:

• Descarregar l’autorització de l’enllaç anterior
  • Omplir-la detalladament
  • Escanejar-la o fotografiar-la
  • Enviar-la a: iesermengolquart@xtec.cat

2 – Tot i que una part del professorat farà vaga, els alumnes seran igualment atesos complint els serveis mínims.

3 – L’empresa de transport ens ha comunicat que tenen la intenció d’oferir el servei amb normalitat.