ACTIVITATS AQUÀTIQUES I NATACIÓ – 1r i 3r ESO

El Departament d’Educació Física de l’Institut es posa en contacte amb vosaltres per tal de comunicar-vos la incorporació de la natació dins l’àrea curricular d’Educació Física a 1r i 3r d’ESO.

L’activitat es farà del dia 13 de desembre del 2018 al 21 de març del 2019 ambdós inclosos a  la piscina coberta de Balaguer; en total es tractarà de 13 sessions d’activitats aquàtiques i natació,  amb monitors titulats del CN Balaguer.

La natació, doncs, passarà a desenvolupar-se com  a competència de la nostra matèria i, per tant, serà avaluada de la mateixa manera que la resta de competències de l’àmbit d’Educació Física. Es tracta d’una activitat obligatòria per tot l’alumnat excepte quan hi hagi algun impediment mèdic justificat adequadament (l’informe del metge). En qualsevol cas, aquest fet sols afectarà a la part pràctica ja que l’avaluació teòrica de l’alumne/a es farà igualment. Si es dona aquesta circumstància, l’alumne es traslladarà a Balaguer amb la resta del grup però allí farà activitats teòriques relacionades amb els esports aquàtics.

Tot l’alumnat haurà de portar l’equipament necessari obligatori: xancles, gorret de bany, ulleres i vestit de bany i els alumnes de 1r d’ESO, a més, han de dur l’equipament habitual per fer EF al poliesportiu de Balaguer.

Els torns i horaris previstos seran el següents :

1r torn: sortida cap a Balaguer 8:10 h – arribada a Bellcaire 10:10h ( 3r C)

2n torn: sortida cap a Balaguer 10:10h – arribada a Bellcaire 12:30h ( 3rA i1r A)

3r torn: sortida cap a Balaguer 12:30h – arribada a Bellcaire 14:30h (3rB i 1rB)

Pel que fa a l’esmorzar, cal que els alumnes del primer torn (3r C) prenguin a casa aliments lleugers i de fàcil digestió. A l’hora de l’esbarjo podran esmorzar bé. Pel que fa al segon torn (3r A i 1r A), caldrà que esmorzin bé a casa, ja que no podran fer-ho a l’hora de l’esbarjo. Els alumnes del tercer torn (3r B i 1r B) esmorzaran amb normalitat al primer esbarjo.

La raó per la qual s’ha organitzat conjuntament pels grups de 1r d’ESO i 3r d’ESO prové de la necessitat d’abaratir el cost de l’activitat aprofitant el transport dels dos grups.

El preu de l’activitat és de 40€ per alumne i inclou les 13 sessions de piscina amb 13 viatges d’anada i tornada a Balaguer.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà aquest import. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’esmentat import al compte del centre indicant el nom de l’alumne/a i el concepte i retornar el resguard de pagament a les professores d’Educació Física.

Número de compte: ES18-0182-1841-3202-0150-5221

En aquesta activitat NO està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització a les professores d’Educació Física fins el dia 29 de novembre de 2018