ACTE DE LLIURAMENT DE MENCIONS A L’ALUMNAT AMB MILLORS NOTES DE PAU

El dijous 20 de juliol de 2017 va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona l’acte de lliurament de mencions a l’alumnat amb una nota igual o superior a 9 en la fase general. En total van ser 412 els alumnes amb menció en tot Catalunya, pertanyents a 237 centres d’arreu del territori.

Un any més, i ja en portem uns quants, un alumne de l’Institut Ermengol IV ha estat mencionat en obtenir una nota superior a 9 en la fase general de les PAU. És l’Arnau Massons i Balsells de La Fuliola.

L’acte va ser molt emotiu, presidit pel M. Honorable President de la Generalitat, Carles Puigdemont i acompanyat a la mesa pel Conseller d’Empresa i Coneixement, Honorable Santi Vila i altres autoritats del món acadèmic, del Departament d’Ensenyament, d’Universitats i Recerca i Coordinació de les proves PAU a Catalunya. Ambdós, el President Puigdemont i el conseller Vila van dirigir unes paraules de felicitació i d’encoratjament a l’alumnat distingit.

Per cloure l’acte un duet va interpretar el himne universitari “Gaudeamus Igitur”

Des d’aquestes línies  felicitem l’Arnau Massons pels excel·lents resultats en les PAU, fruit del seu esforç i dedicació i l’encoratgem a seguir per aquest camí, ja que els estudis superiors que ha escollit, Enginyeria Aeronàutica, li exigiran un alt grau d’implicació. Desitgem que se’n surti d’allò més bé i que gaudeixi de l’etapa universitària.

No volem cloure aquestes línies sense felicitar a la família de l’Arnau, especialment els seus pares, Joan i Imma, pel seu suport tant al seu fill com al centre. Aquesta és la direcció correcta de treballar família i centre conjuntament; només així s’obtenen resultats positius tant acadèmics com personals.

Molts ànims Arnau pel futur esperançador que t’espera !!

….i al Claustre de professorat, dedicació i més dedicació i passió en la vostra feina, per tal de mantenir aquests excel·lents resultats.