1r ESO – LLIBRE “TAMBÉ VAN SER JOVES”

Com ja sabeu, a 1r d’ESO dediquem una hora a la setmana al pla lector. Els alumnes ara treballen la competència lectora amb el llibre “Relats de fantasmes”, que està donant bons resultats. A partir del gener-febrer de 2017 treballarem un llibre nou, “També van ser joves” de l’autor Jordi Sierra i Fabra.

Els alumnes que han satisfet la quota de l’APA poden fer la sol·licitud del llibre a través d’aquesta carta. L’import del llibre, un cop efectuat el descompte de l’APA, és de 7€ que haureu d’ingressar, tal com vau fer amb la comanda de llibres, al següent número de compte:

BBVA ES45 0182 0846 4002 0162 6067

Cal retornar la sol·licitud i el justificant de pagament a consergeria abans del 24 de novembre de 2016. Els llibres se’ls donaran des del centre.

SOL·LICITUD