15a DIADA OLÍMPICA BALAGUER – 4t ESO

El dia 25 de maig de 2018 els alumnes de 4r d’ESO aniran a Balaguer per participar en la  15a Diada Olímpica “Ciutat de Balaguer “ per a Centres de Secundaria.

L’horari de la sortida és a les 8:10 h de l’Institut i arribaran a les 14 h aproximadament. El preu de la sortida és de 5 €.

El pagament es farà en efectiu a la Secretaria del Centre en lliurar  l’autorització.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

Teniu temps de portar l’autorització a Secretaria fins el dia 11 de maig de 2018

AUTORITZACIÓ