VAGA MUNDIAL PEL CLIMA – DIVENDRES 27 DE SETEMBRE DE 2019

Donat que el Sindicat d’Estudiants ha convocat pel divendres dia 27 de setembre de 2019 una vaga estudiantil internacional amb el lema “El capitalisme mata el planeta”, us informem que:

1)    Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei) i, per tant, han d’assistir a classe.

2)    Alguns alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO,1r i 2n Batxillerat han manifestat la intenció d’adherir-se a la vaga.

Els/Les pares/mares que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que ens facin arribar l’autorització signada ja que si no comptarà com a falta d’assistència.

Des de Direcció volem recordar que són els pares/mares/tutors/es els que autoritzen els seus fills/es a no assistir a classe. En cas de venir perquè no autoritzeu la vaga, els vostres fills/filles faran activitats d’ampliació i reforç de les diferents matèries del curs durant tot l’horari lectiu. Un cop seran al centre no es podrà marxar.

També us fem saber que des de la Direcció del centre s’ha ofert una alternativa als alumnes per tal que vinguessin a realitzar activitats relacionades amb el motiu de la vaga ( fer un escrit/manifest a la pàgina web, crear un cartell, debat…).