Tallers innovació pedagògica GEP

Ens plau informar-vos que com a centre amb reconeixement d’innovació pedagògica pel programa GEP (2016-2019), hem obtingut una subvenció de 2.045 € per a l’organització de tallers d’immersió lingüística per al reforç de l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Aquests tallers estan cofinançats pel Ministeri d’Educació i Formació professional i el Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020 (FSE). (#ESTFSE21)

Amb aquesta actuació es pretenen assolir objectius com:

• Millorar la competència lingüística en llengua anglesa de l’alumnat.
  • Millorar les competències i habilitats comunicatives.
  • Promoure les habilitats socials entre l’alumnat.

Els tallers es duran a terme durant el mes d’octubre en horari lectiu i aniran a càrrec d’empreses externes especialitzades en activitats en llengua anglesa.

Els tallers seran els següents:

• Gimcana/Scavenger Hunt en anglès (1r ESO) a càrrec de Flip experiències educatives S.L. Durada total: 4h.
  • Taller de teatre musical en anglès (2n ESO) a càrrec de l’entitat Jumping Ducks. Durada total: 9h.
  • Scottish dancing and songs (3r ESO) a càrrec David Vivanco Ltd. Durada: 3h.
  • Escape Room/Hall Escape (4t ESO) a càrrec de Forevents Room Ecape. Durada: 4h.

Cal informar-vos també que, en acabar els tallers, es facilitaran les dades de l’alumnat sol·licitades per dur a terme l’actuació al Departament d’Educació.