PROJECTE PORTÀTILS – INS ERMENGOL IV

Benvolguda família,

El treball amb ordinador i recursos digitals a l’aula és, avui en dia, habitual. És per això que el proper curs 2019-2020 el nostre centre inicia el projecte “Bring Your Own Device – BYOD”,  projecte en què l’alumnat ha de dur al centre els seus dispositius electrònics (ordinadors portàtils, en concret) per tal d’utilitzar-los, quan el professor ho consideri, a les classes. D’aquesta manera, l’alumne podrà realitzar les diferents tasques digitals amb els objectius de millorar la seva competència digital, l’habilitat de cercar informació a la xarxa, usar i dominar eines TIC i avançar en l’autonomia i organització personal, entre altres competències. La implantació d’aquest projecte ha estat consensuada amb l’AMPA, el Consell Escolar i el Claustre del centre.

Si el vostre fill/filla ja disposa d’ordinador portàtil específic per al treball acadèmic, pot aprofitar-lo. En cas contrari,des del centre recomanen la compra d’un model concret (Full adjunt on es detallen les característiques de l’ordinador i les condicions d’adquisició), model molt adequat per l’alumnat de 1r d’ESO i aconsellable per la resta d’alumnat.

Atentament,

La Direcció