PREMI PATUFET 2021

Amb motiu del concurs de contes Premi Patufet, que cada any organitza l’Ajuntament de Bellcaire d’Urgell, els alumnes de 1r i 2n d’ESO van escriure un conte de temàtica lliure adreçat a un públic infantil des de l’àrea de Català i els treballs més reeixits es van presentar al concurs per tal de ser valorats.

El dia 23 d’abril, Diada de Sant Jordi i dins de les activitats de la Setmana Cultural a les 6 de la tarda, va tenir lloc el lliurament de premis.

El premi dels treballs presentats en la categoria de 1r d’ESO ha estat  per a l’alumna Natàlia Torres Pons amb el conte El talent del Pol (el podeu llegir en aquest enllaç) i en la categoria de 2n d’ESO, per a l’alumna Abril Ballebrera Estela amb el conte Soc aquí per ajudar-te (el podeu llegir en aquest enllaç).

Moltes felicitats per a tots!

TEXTOS:

El talent del Pol de Natàlia Torres

Soc aquí per ajudar-te d’Abril Ballebrera

Natàlia Torres

Abril Ballebrera