NATACIÓ EXTRAESCOLAR – CURS 2020-2021

Des de l’Associació Esportiva Escolar (AEE) de l’Institut Ermengol IV us comuniquem l’oferta de l’activitat esportiva extraescolar de natació per tal que l’alumnat pugui continuar amb la seva formació en horari no lectiu. L’activitat que oferim té un caire educatiu, recreatiu i saludable , lligat al projecte educatiu del centre i és una activitat subvencionada dins el pla d’ajuts del PCEE per les famílies interessades que vulguin completar la formació dels seus fills i filles. L’activitat s’organitza dins el Pla Català d’Esport a l’Escola ( PCEE) i té el suport de la Secretaria General de l’Esport, el Consell Esportiu de la Noguera i el Club Esportiu Natació Balaguer. El resultat d’aquesta col.laboració dóna la possibilitat a l’alumnat de fer una hora de natació a la setmana durant tot el curs.

L’activitat es realitzarà a les instal.lacions del Club Esportiu Natació Balaguer, a la piscina coberta Municipal d’aquesta localitat en la franja horària de 16:45h a 17:30h. La natació es realitza en un entorn segur, amb alta concentració de clor i complint amb totes les mesures higièniques i de seguretat que estableixen els protocols COVID19. Cal complir amb totes les normes de la instal.lació: ús de la mascareta en tot el recinte (excepte a l’aigua), obligatorietat de dur xancles, gorret i ulleres a la piscina. Es formaran tres grups estables que es mantindran al llarg de tot el curs: dilluns, dimecres i divendres.

El nombre d’alumnes serà limitat per grup i s’accedirà per rigorós ordre d’inscripció.

El preu de l’activitat és de 20 €, es farà un únic pagament en fer la inscripció. Inclou l’assegurança esportiva obligatòria i 1 sessió setmanal de natació amb un monitor titulat del Club Natació Balaguer durant tot el curs.

FULL D’INSCRIPCIÓ