L’última setmana de curs

Malgrat les altes temperatures d’aquesta última setmana, que no han facilitat l’estada a les aules, l’alumnat d’ESO ha estat realitzant el treball de síntesi,  un conjunt d’activitats d’ensenyament-aprenentatge per comprovar si són capaços de desenvolupar competències bàsiques treballades en les diferents matèries al llarg del curs.

Els de 1r i 2n han realitzar el projecte “INStar Trek IV” i tenien diferents “missions” per tal de portar vida a altres planetes davant l’amenaça de la destrucció del nostre. I l’alumnat de 3r ha treballat el tema de la sostenibilitat des de diferents matèries i ha realitzat una sortida a Barcelona sobre el modernisme.

Finalment, avui divendres 18 de juny, tot l’alumnat ha fet una petita excursió a peu durant les primeres i més fresques hores del matí a l’Ermita del Pedrís (1r ESO), la Font Amarga (2n ESO) i les trinxeres (3r ESO).

Mentrestant, al centre tenia lloc el lliurament de les orles a l’alumnat de 4t d’ESO, acte que ha estat retransmès en directe per YouTube. I l’alumnat de 1r batxillerat enllestia les activitats esportives que havien organitzat en diferents espais i de les que han pogut gaudir l’alumnat d’ESO en tornar de la caminada.