JORNADA DEL SERVEI COMUNITARI – 4t ESO

Com ja és habitual en cada curs, l’alumnat de 4t d’ESO realitza el Servei Comuntari en aquestes dates. Concretament, avui, 19 de desembre, s’han habilitat  diferents espais del centre com a preparació prèvia al servei actiu que faran properament a la comunitat.

L’alumnat ha pogut triar entre els següents serveis: Recapte solidari (aliments, joguines, material escolar, productes d’higiene personal); Acompanyament a la gent granAnimació socioculturalRobòtica a les escolesCampanya cívica i Dona sang, dona vida.

Durant la Jornada, l’alumnat ha estat treballant en grups, organitzant el servei comunitari i prenent consciència d’allò que significa la solidaritat i el servei a la comunitat.

A les 10’30h, ha pogut escoltar les explicacions i experiències de 3 experts de diferents entitats com són l’Eli Villalba de l’Hospital Hèstia de Balaguer, el Josep Tolosa de l’Associació de Donants del Pla d’Urgell i l’Àngel Bueso, director provincial de la Creu Roja Joventut.

Per acabar la Jornada, s’ha vist Campeones, una divertida pel·lícula on els personatges desborden humanitat, generositat i dignitat i on allò que comença com un problema, acaba convertint-se en tota una lliçó de vida.

Finalment, l’alumnat ha fet una valoració individual de la jornada.