VIATGE A TOULOUSE I CARCASSONE – 4t ESO

Els comuniquem que els dies 1, 2 i 3 d’abril de 2020 els alumnes de 4t d’ESO aniran a Toulouse i Carcassonne per realitzar el projecte de recerca.

Per tal de realitzar la reserva del viatge, l’allotjament i les diferents visites s’ha de fer un primer pagament de 50€. El preu de la sortida serà de 250€ aproximadament (s’intentarà ajustar al màxim en funció del nombre d’alumnes que hi vagin).

Un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari no se li retornarà aquest pagament a no ser que sigui una força major.

Els detalls sobre les diferents visites així com el lloc on s’allotjaran se us comunicarà més endavant en una reunió informativa.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’import al compte del centre, indicant nom i cognoms de l’alumne, i retornar el resguard juntament amb l’autorització a consergeria.

Número de compte: ES35-3140-0001-9300-1404-6300

Teniu temps de portar l’autorització a consergeria fins el 27 de setembre de 2019.