TROBADA D’ALUMNES DE LLATÍ – 4t ESO

El dia 18 de març de 2019 els alumnes de 4t d’ESO  que cursen la matèria de llatí aniran a una trobada d’alumnes de llatí a Guissona on visitaran el Museu i el jaciment arqueològic de Iesso i duran a terme un taller.

L’horari de la sortida és a les 8,10h de l’Institut i arribaran a les 14,40h o més tard. En aquest cas, els pares els hauríeu de venir a buscar a l’institut. El preu de la sortida és de 10€.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En aquesta sortida SI està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització al professor corresponent juntament amb els diners fins el dia 20 de febrer de 2019.

Per tal d’organitzar el transport, es tindrà en compte l’ordre del lliurament/inscripció de l’autorització.

Autorització