REVISTA – EXPOSICIÓ DEL PROJECTE DE RECERCA – 4t ESO

El dia 7 de maig, a la tarda, l’alumnat de 4t d’ESO va fer l’exposició oral del seu Projecte de Recerca, realitzat en grup durant els darrers mesos. La majoria no va poder amagar els nervis en entrar a l’aula on havia de defensar el seu treball davant el corresponent tribunal, format per professorat del Centre, que, en acabar l’exposició del grup, podia formular algunes preguntes relacionades amb el tema.

Alguns dels treballs presentats van ser “Alimentació i higiene en els viatges aeroespacials”, “La lluna”, “L’Airbus A380. Disseny i fabricació”, “Coneixem el Toulouse Football Club”, “Las pioneras de la aviación y la astronáutica. Mujeres y tecnología”, “La Cité medieval de Carcassonne”, entre altres.

Així, l’alumnat de 4t d’ESO es va posar a prova per superar una altra pràctica d’aquest curs! Aquí teniu algunes fotos d’aquest dia.