VAGA ESTUDIANTIL – 30 i 31 D’OCTUBRE

Donat que el Sindicat d’Estudiants ha convocat pel dimecres 30 i el dijous 31 d’octubre de 2019 una vaga general estudiantil, us informem que:

1)    L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei).

2)    L’alumnat de 3r, 4t d’ESO (dimecres i dijous) i 1r de batxillerat (sols el dimecres) han manifestat adherir-se a la vaga.

Els/Les pares/mares que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que ens facin arribar l’autorització signada ja que si no comptarà com a falta d’assistència. Autorització Des de Direcció volem recordar que són els pares/mares/tutors/es els que autoritzen els seus fills/es a no assistir a classe.

També us fem saber que des de la Direcció del centre s’ha ofert una alternativa als alumnes per tal que vinguessin a realitzar activitats relacionades amb el motiu de la vaga ( fer un escrit/manifest a la pàgina web, crear un cartell, debat…).

En cas d’assistència perquè no autoritzeu la vaga, els vostres fills/filles restaran atesos en el centre desenvolupant-se les activitats lectives de cada grup amb normalitat.