SORTIDA A LA NEU – 3r ESO

Els comuniquem que el dia 15 de febrer de 2024 l’alumnat de 3r d’ESO anirà a l’estació el Port del Compte a fer esquí o ruta de raquetes de neu.

L’horari de la sortida és a les 8,10h de l’Institut i arribaran a les 19h aproximadament.

El preu és de 69€ en el cas d’esquí i 36€ en el cas de raquetes de neu. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit en la data de tancament de pagament.

Donat el número limitat de places a l’autocar s’adjudicarà per ordre de pagament i lliurament d’autorització als professors d’Educació física Pol Sellés i Tere Claverol.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (“Sortida a Port del Compte – esquí – 15/02/2024 – 3r d’ESO – 69€” o “Sortida a Port del Compte – raquetes – 15/02/2024 – 3r d’ESO – 36€”).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En aquesta sortida SI que està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització als professors d’Educació Física Pol Sellés i Teresa Claverol i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 15 de gener de 2024.