PREMI AL PROJECTE D’INNOVACIÓ – EQUIP B2LK

El dissabte 5 de març, l’Institut Ermengol IV va participar en el torneig de robòtica First Lego League amb l’equip B2LK, format per alumnat de 3r i 4t d’ESO de les optatives de Tecnologia i Robòtica.

Gràcies al seu projecte d’entorn, que ofereix un servei de box municipal per a la recollida i la devolució de productes que comprem online, i a la puntuació aconseguida amb el seu robot ha guanyat el 1r Premi al Projecte d’Innovació.

Aquest premi és el major reconeixement atorgat a l’equip que ha marcat la diferència amb el seu Projecte Científic, aportant idees i solucions aplicables al món real.

Enhorabona a l’equip i a tots els que heu col·laborat en el projecte!

Especial agraïment a la Lídia Sala, exalumna del centre, i a les empreses i els Ajuntaments pel seu suport i aportacions.

Adjuntem el projecte, fotos i un vídeo: