SORTIDA TREBALL DE SÍNTESI – 2n ESO

Els alumnes d’ESO han de realitzar cada curs un treball interdisciplinari per tal d’acreditar l’assoliment de les competències bàsiques del curs corresponent. Aquest treball és obligatori com una matèria més del currículum i per això consta en el butlletí final de notes.

Per a l’alumnat de 2n d’ESO, l’equip de professorat està dissenyant un projecte que compleix els requisits de treball competencial de diferents matèries. El projecte sempre ha de partir d’una temàtica concreta que encari l’alumne a situacions que ha de resoldre i en què ell participa activament. A més, el treball en grup permet treballar també la competència social i ciutadana. Aquest projecte es durà a terme els dies 13, 14, 15 i 16 de juny de 2023 i tindrà com a eix vertebrador el Periodisme. A banda de treballar els diferents gèneres periodístics, l’alumnat ha d’actuar com un periodista.

Donat que les circumstàncies actuals ho permeten, s’està programant dins de les activitats previstes una sortida d’un dia, concretament el 14 de juny. El lloc escollit per a dur a terme les activitats relacionades amb el projecte serà el parc Port Aventura on es realitzarà el taller “Residu zero”, impartit per l’Aula Coeduca del mateix parc, amb materials didàctics específics elaborats per l’ocasió.

Per tal de fer la reserva de l’entrada, el taller i el transport s’ha d’efectuar un pagament de 50€.

Un cop fet el pagament, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari no se li retornarà aquest pagament a no ser que sigui una força major.

Donat el número limitat de places a l’autocar s’adjudicarà per ordre de pagament i lliurament d’autorització als/les tutors/es. No s’admetrà cap autorització més enllà del termini establert donat que l’empresa d’autocars així ho necessita.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Treball de síntesi – 2n ESO – 50€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professorat és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En aquesta sortida SI que està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització als/les tutors/es i fer el pagament fins el 20 de gener de 2023.