SORTIDA – Museu de les Matemàtiques (2n ESO)

Els comuniquem que el dia 18 maig de 2022 els alumnes de 2n d’ESO aniran a Cornellà al Museu de les Matemàtiques on realitzaran tres tallers.

L’horari de la sortida és a les 7,15h de l’Institut i arribaran a les 18h aproximadament. El preu és de 22€. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit i sempre que les circumstàncies actuals referents a la COVID ho permetin.

Donat el número limitat de places a l’autocar s’adjudicarà per ordre de lliurament d’autorització als professors de matemàtiques (Francesc Caelles i Montse Rafel).

Els PAGAMENTS s’han de fer a partir d’ara a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Sortida a Cornellà 18/05/2022 – 2n ESO – 22€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En aquesta sortida SI està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització als professors de matemàtiques (Francesc Caelles i Montse Rafel) i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 4 de maig de 2022.

AUTORITZACIÓ