REVISTA – SORTIDA DE MÚSICA – 2n ESO

SORTIDA DE MÚSICA – 2n ESO

El passat 3 de març, els alumnes de 2n de l’ESO van realitzar una sortida a Barcelona.

Barcelona té unes sales de concert emblemàtiques a nivell internacional, l’origen de les quals és ben diferent. Classes socials diverses, gustos distints que porten a arquitectures ben variades per a una mateixa fi, l’amor a la música.

Una visita exterior al Palau de la Música ens va permetre comparar aquesta edificació amb la del Gran Teatre del Liceu, on també vam descobrir què s’amaga darrere el teló, quins oficis fan possible que tot funcioni quan comença la funció.

Una visita guiada al Museu de la Música, que es troba al mateix edifici de l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya), ens va mostrar l’evolució dels instruments musicals fins a la forma actual.

La sortida es va acompanyar d’un passeig pel Barri Gòtic i l’obligada visita a les columnes romanes del Temple d’August.

En definitiva, un dia ben cultural!