REVISTA – FASE FINAL DE LA COPA CANGUR

El passat dijous 7 de març, el grup de 7 alumnes de 2n i 3r d’ESO, guanyador de la primera fase de la VI Copa Cangur 2019 realitzada a Balaguer, va participar en la fase final a Mataró.

Aquesta fase final va consistir en dues semifinals, on s’enfrontaven 15 equips en cadascuna, i on sols els 8 primers passaven a la final. La mecànica del concurs seguia la de la Copa Cangur: hi havia 12 problemes i tenien 60 minuts per resoldre’n el màxim nombre possible.

Tot i que van anar una bona estona a la part alta de la classificació, no va ser possible l’accés a la final. Malgrat tot, van realitzar sempre un bon paper i van poder gaudir de l’experiència de participar en aquesta última fase de la Copa Cangur.

Des del Departament de Matemàtiques volem agrair la implicació d’aquest grup d’alumnes, de les seves famílies i de l’AMPA de l’Institut per fer possible entre tots aquesta experiència i esperem que l’any vinent puguem repetir la nostra participació en la Copa Cangur.

Departament de Matemàtiques