ESTADA D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA A IRLANDA – 2n d’ESO

Els comuniquem que procedirem al tercer pagament de 200€ referent a l’estada d’immersió lingüística a Irlanda. El cobrament és realitzarà el 10 de desembre de 2019.

Us recordem que, un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari NO se li retornarà aquest pagament a no ser que la baixa sigui per una força major.

Els detalls sobre les activitats, el programa i l’allotjament se us comunicaran més endavant en una reunió informativa.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’import al compte del centre, indicant nom i cognoms de l’alumne, i retornar el resguard de pagament a les professores d’anglès abans del 4 de desembre de 2019.

Número de compte: ES35 3140 0001 9300 1404 6300

Us recordem que la documentació obligatòria per aquest viatge és la següent:

• DNI de l’alumne/a
  • Passaport  de l’alumne/a
  • Targeta Sanitària Europea de l’alumne/a.
  • Autorització de menors per viatjar a l’estranger (Mossos d’Esquadra) – Per tal que tingui validesa cal adjuntar fotocòpia de:
  • DNI pare/mare o tutor/a que autoritza
  • DNI alumne/a
  • Llibre de família

Abans del dilluns 31 de gener de 2020 cal lliurar a les professores d’anglès:

• Fotocòpia del Passaport
  • Fotocòpia de la Targeta Sanitària Europea
  • Original de l’Autorització de menors per viatjar a l’estranger