Avaluació de diagnòstic de 2n curs d’ESO

Els informen que el pròxim dilluns 8 i dimarts 9 d’abril els vostres fills/es durant a terme les proves d’avaluació de diagnòstic de 2n curs de l’ESO.

Aquestes proves són un conjunt d’activitats d’avaluació que realitza l’alumnat de segon d’ESO de tots els centres educatius de Catalunya. S’avaluen competències específiques de les matèries de llengua (catalana, castellana i anglesa), matemàtiques i ciències experimentals. L’objectiu d’aquesta prova d’avaluació és recollir informació sobre el nivell de l’alumnat pel que fa al procés d’adquisició de les competències.

Les activitats de la prova es desenvolupen a partir d’un centre d’interès relacionat amb la vida quotidiana de l’alumnat i amb implicacions en l’àmbit local, regional i global: la mobilitat.