SORTIDA ESTANY D’IVARS I VILA-SANA – 1r ESO

Els comuniquem que el dia 5 d’abril de 2024 l’alumnat de 1r d’ESO anirà a l’Estany d’Ivars i Vila-Sana on realitzaran dos tallers. Un taller de descobriment d’ocells del nostre entorn on aprendrem a identificar-los a través de la vista i la oïda i també realitzarem l’anellament d’ocells. I després d’un segon taller de sensibilització de la riquesa dels Espais Naturals de Ponent en concret de l’Estany d’Ivars i Vila-Sana.

L’horari de la sortida és a les 8,45h de l’Institut i arribaran a les 13,30h aproximadament.

El preu és de 15€. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit en la data de tancament de pagament.

Donat el número limitat de places a l’autocar s’adjudicarà per ordre de pagament i lliurament d’autorització als professors Montse Bureu, Francesc Caelles i Remei Castelló.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Sortida a l’Estany d’Ivars – Vila-Sana– 5/04/2024 – 1r ESO – 15€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En aquesta sortida NO que està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització als professors Montse Bureu, Francesc Caelles i Remei Castelló i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 8 de març de 2024.

AUTORITZACIÓ