SORTIDA – Centre d’Observació de l’Univers (COU) a Àger – 1r ESO

Els alumnes d’ESO han de realitzar cada curs un treball interdisciplinar per tal d’acreditar l’assoliment de les competències bàsiques del curs corresponent. Aquest treball és obligatori com una matèria més del currículum i per això consta en el butlletí final de notes.

Per a l’alumnat de 1r d’ESO, l’equip de professors ha dissenyat un projecte que compleix els requisits de treball competencial de diferents matèries. El projecte parteix de situacions o missions sobre l’univers i l’espai que l’alumnat ha de resoldre de manera pràctica i demostrar així el que ha après. Aquest projecte es durà a terme els dies 11, 12, 13 i 14 de juny.

Les activitats es faran al centre a excepció del dia 11 de juny, dia en què ens traslladem al Centre d’Observació de l’Univers (COU) a Àger. En aquesta sortida es fan tallers relacionats amb el tema a banda de visionar un documental. L’horari de sortida serà a les 8,10h i tornaran a les 12,30h aproximadament. Per tant podran utilitzar el transport escolar. Cal que portin l’esmorzar i aigua.

Així mateix el dia 13 de juny es realitzarà un taller per part de l’expert Quique Herrero. Cada alumne ha de treballar amb el material elaborat pel professorat i que se li subministrarà des del centre. És per això que us informem que el dossier de treball, la sortida, el taller i una part del material extra (cartolines, teixit, gomets, pintures….) que se subministrarà al/la vostre/a fill/a té un cost de 27€. La resta de material (colors, pegament, samarreta vella, material de reciclatge…) ho haurà de portar l’alumne/a.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Treball de síntesi – 1r ESO – 27€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

La sortida i arribada dels autocars de les diferents excursions que es faran al llarg del curs serà a  l’Institut, per tant aquelles que siguin fora de l’horari escolar, seran els pares els qui hauran de portar o venir a buscar els/les alumnes al centre. La responsabilitat dels professors és des que s’inicia la sortida fins que arriben a l’Institut.

En aquesta sortida NO està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització al/a les tutors/es fins el dia 22 de maig de 2024.