SORTIDA AL MUSEU DE LES MATEMÀTIQUES – 1r ESO

Els comuniquem que el dia 24 d’abril de 2024 l’alumnat de 1r d’ESO aniran a Cornellà de Llobregat on duran a terme una visita i tallers al Museu de les Matemàtiques.

L’horari de la sortida és a les 8,10h de l’Institut i arribaran a les 18h aproximadament.

El preu és de 33€. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit en la data de tancament de pagament.

Donat el número limitat de places a l’autocar s’adjudicarà per ordre de pagament i lliurament d’autorització als professors Jordi Morillas i Marc Alimbau. No s’admetrà cap autorització més enllà del termini establert donat que l’empresa d’autocars així ho necessita.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Museu de les Matemàtiques – 24/04/2024 – 1r ESO – 33€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En aquesta sortida NO està permès l’ús del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització als professors Jordi Morillas i Marc Alimbau i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 11 d’abril de 2024.